Helpdesk voor al je ondernemersvragen

Helpdesk voor zzp’ers

Omdat je als lid van ZZP Mokum automatisch bent aangesloten bij ZZP Nederland, staat de helpdesk van ZZP Nederland op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur voor je klaar om ondernemersvragen te beantwoorden. De kennis van onze helpdeskmedewerkers is zonder meer breed en vrijwel iedere vraag weten zij direct te beantwoorden.

De helpdesk heeft geen specifieke kennis van technische zaken van jouw vak, maar wel alle kennis op het gebied van zzp-ondernemerschap. Als we het antwoord op jouw vraag niet direct hebben, dan noteren wij je gegevens en gaan op zoek naar een oplossing.

De service van de helpdesk van ZZP Nederland is alleen voor mensen die aangesloten zijn bij ZZP Mokum of ZZP Nederland. De helpdeskmedewerkers vragen je om jouw aansluitnummer.

Hulp en advies voordat je start als zzp’er

Zzp’ers lopen bij het starten tegen allerlei vragen aan. Regels, belastingen, Wet DBA en modelovereenkomsten, btw, opdrachten aangaan, contracten etc. Juist dan is het handig om gebruik te maken van de helpdesk van ZZP Nederland. Zij leggen je op een eenvoudige wijze uit hoe alles werkt en beantwoorden vrijwel iedere vraag. De kosten voor een abonnement zijn erg laag en je kunt hiermee een hoop besparen.

E-mail of telefoon

Complexe vragen ontvangen we graag via e-mail, dit geeft ons iets meer tijd voor een weloverwogen en goed antwoord. Je kunt jouw vragen stellen per e-mail. Vermeld wel je aansluitnummer. Heb je een eenvoudige vraag waar je snel antwoord op wilt hebben, bel dan 085-3032878.

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste ZZP Nieuws in Amsterdam.